Silakan Follow !!

Jana Pendapatan Melalui Paypal -- Daftar Sekarang!!

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Rabu, 30 Jun 2010

[ Gambar ] Aksi Panas : Luna dan Ariel

Semoga terhibuar dengan Aksi panas dibawah..................................



Macam mana aksi Luna & Ariel dekat bawah ni, kagum tak korang tengok dia beraksi..



Mungkin ada yang marah bila aku buat entri bodoh macam ni..

tujuan aku cuma nak tengok berapa ramai yang tercari2 gambar atau video Luna & Ariel beraksi bersama.


Terus terang aku katakan aku ada simpan Video panas mereka berdua selama sehari je sebelum aku delete sebab aku tak nak ia tersebar luas untuk tontonan umum.


Aku dapat dari rakan2 dan aku sendiri tak tengok pon video tu. Video yang mengandungi 4 fail yang diZip.

Bagi aku aku tak nak Video tu jatuh ketangan orang lain sebab tentu-tentunya aku juga akan dapat share DOSA nanti.


Kepada yang masih tercari2 Video Panas tu.. hentikanlah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jangan Lupa Baca Sini